Glavna ulica 20
9220 Lendava/Lendva
V Občini Lendava in Zavodu za turizem in razvoj Lendava so v koronskem času ponudili pomoč ponudnikom in gostincem v obliki promocijskih aktivnosti, s čimer so ti deležni podpore v promocijski kampanji na socialnih omrežjih in turističnih spletnih straneh. V letu, ko Slovenija nosi prestižni naziv evropske gastronomske regije, se s tem v Lendavi zagotavlja večja prepoznavnost in kontinuiteta lokalne kulinarike, ki je del tako imenovanega kulinaričnega turističnega vodnika Lendave.
Namen aktivnosti je zagotoviti večjo prepoznavnost in kontinuiteto lokalne kulinarike, pomagati lokalnim ponudnikom in pridelovalcem s promocijskimi dejavnostmi ter v sodelovanju s ponudniki obiskovalcem in turistom, ki obiščejo Lendavo ter Pomurje, ponuditi tiste jedi, ki so (še vedno) prisotne na domačih krožnikih.
Kulinarični aduti lendavskih gostincev
Predstavitvena knjižica, ki je trenutno dostopna v elektronski obliki, zajema kulinarične adute posamičnih gostincev, med katerimi so domači golaž s trganci, zrezek s popečenimi dödöli, langaš, prekmurski meč, obložen kruh s tünko, prekmurska gibanica, kurtoš kolač in ostale dobrote.
Na socialnih omrežjih Visit Lendava in Vinarium Lendava ter na turistični spletni strani www.lendava-lendva.si bo od 1. julija potekala kampanja »Kulinarični aduti lendavskih gostincev – to morate poizkusiti!« z objavo posamičnih predstavitvenih videov gostincev, podobno kot je že lani potekala kampanja s predstavitvami lendavskih vinarjev.
Kuhanje rekordnega bograča 4. septembra
Kulinarični vodnik po Lendavi bo tako bralce in obiskovalce popeljal po okusih Lendave ter jih napotil k vinarjem po žlahtno kapljico ter k ponudnikom lokalnih pridelkov in izdelkov, nenazadnje pa bodo gostje lahko obiskali katero od poletnih kulinaričnih prireditev, med katerimi je najbolj prepoznavna Bogračfest. Ta je predviden 28. avgusta, teden kasneje pa sledi Lendavska trgatev, ki se ji tokrat pridružuje še poseben kuharski izziv - kuhanje rekordnega Guinness bograča!
Vabljeni k prebiranju kulinaričnega turističnega vodnika in spremljanju kampanje na socialnih omrežjih!